You are Holy!

Hallå!
Okej, helgen har varit relativt bra faktiskt. Lugn, men skön. Ibland behöver man bara ta det lugn en helg.. or not .. haha, stinay, I know what you tink. Anyway.. igår umgicks befann jag mig i ett hus långt i södra stensätra tillsammans med en del från klassen :) riktigt mysigt. Kollade på film och umgicks! sara, i love your dog! :) Sen blev ju en del som vanligt, okej lyssna , klart man blir irriterad och jag förstår dom som verkligen blev det. Men hallå, vi har ändå haft våra stunder vi också! jag får en svag bild från förra årets maskerad i huvudet! shiit, inget bra minne direkt.men det händer för alla och så är det bara, that's it!
Dad kom och hämtade mej och jag var hur trött som helst. men som ett uppigande medel från ingenstans, fick min sööööta storasyster mej att bli pigg och attackera henne med kramar :) sen satt vi och pratade hela familjen :)

Idag var jag tvungen att åka iväg, tidigt, och sjunga med kören. Och okej, jag erkänner, jag trodde seriöst att det skulle vara riktigt tråkigt. men det fick mig att känna mig riktigt bra när jag stod där med dom andra och sjöng för fulla halsar "you are holy", och nej, jag är inte direkt kristen, som ni säkert kanske tänker. men jag älskar en del av låtarna :) man blir riktigt glad!
När jag kom hem vart det valbo med mami,siiiz and marcus. treevligt.
och nu är det kväll igen! shiit vad jag önskar att helgerna kunde gå segare så att man hinner njuta av friheten mer ;) jaja, this is life.

Fick reda på att jennifeeeer kommer till persika den 27:de! ååh vad kul det ska bli att träffa henne! shiit det var för länge sen! :) och nu slog det mej att faktiskt många nära och kära flyttat sen skolan började igen :( ååh, jag vill verkligen ha kvar sommaren 2007, så himla underbar!

Nej, nu ska jag inte störa er mer :) ha det riktigt bra så hörs vi! Nu ska jag gå till min syster och krama henne och aldrig släppa taget ;) She's my other part.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback