The larsson sisters rules the world ;D



Hallå!
sicken underbar helg det har varit :)
Jag måste erkänna att jag var rätt nervös när jag satte mig på det där tåget, och inte blev det bättre av att mamma ringde precis när tåget börjat rulla "TÄNK OM DET ÄR FEL TÅG!" jag blev först livrädd men drog ett djupt andetag och sa lugnt "nej då, det är rätt" måste ju tänka på min stackars mammas hjärta. Skickade iaf sms till natha och skrev att jag var påväg till hennes hemstad, men dessvärre var hon påväg till min :) hehe, kul att när jag väl åker ner hit så åker hon hem :) hehe.

Anyway, jag kom rätt! och där stod min söta syster och väntade på mig. På fredagen gjorde vi inte så mycket, vi lagade mat, och sen fick min syster mej att spela "guitar heroe" hahaha jag tänkte "äsch, hur svårt kan det vara" men shiit! haha jag sög verkligen på det där! hahahah ;D
Efter en trip i fina uppsala till kvarnen la vi oss i sofforna och smaskade på godis och kollade på idol. Jag somnade typ, och som tur var väckte syster mig innan dom sa vem som skulle åka ut ;) hehe,

Jaja, vi sov sen, och igår hade vi ett riktigt trevligt stadsliv här i uppsala :) först pluggade vi, för vi måste! haha, jag är glad att jag inte har nå biologi på engelska som caroline iaf ;D jag är nöjd med det spanska jag har. sen gick vi ner på stan och shoppade loss :) och sen åt vi underbart god choklad tårta på ett café :)

image6men kvällens höjdpunkt var nog ändå när vi åt på amazing thai! underbart alltihop, ett jättemysigt ställe med underbar mat! så där satt vi och åt och pratade lite skit :) as it should be :) Amazing Thai har fått pris för sveriges bästa thai mat :) och det var det värt. Jag åt ... håll i er nu .. "Pad Si iow" ehm.. nej jag sa det på svenska :) vilket blir wokade nudlar med kuckling, massa grönsaker och underbar sås :).
sen somnade jag till alpha dog med Justin Timberlake... den var inte så bra, but I still love justin :)

Nu, idag, har jag pluggat lite och nu sitter jag här vid marcus dator i pyjamas , och får äntligen skriva lite här :) åh nej, min syster står med guitar heroe nu ;D haha, på skärmen kommer det upp "you rock" all the time, och hon är värsta rock stjärnan på det där jämfört med mej :) haha
har fastnat för låten surrender också "surrender, surrender.. lalalala " ;D
Den här låten har jag fått på hjärnan: - timbaland med "apologize"I LOVE IT!

Nej , snart bär det av åt viken igen, fast jag slipper åka tåg, mami och papi är nog snart på ingång :)
nu laddar jag upp inför sthlm med klassen och sen HÖSTLOV! :D håller med stina, " då lär vi fan festa" :)
NU SKA JAG SPELA GUITAR HEROE MED SIISTER!<3 ;D

TJAOO!

Kommentarer
Postat av: Denise

Myyys :D ja skönt med lov ska de bli :) jossissss

2007-10-21 @ 20:17:13
URL: http://timmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback