Take your passion and make it happen



image1 hon vill slå ihjäl mej för den här bilden! but she's so cute! ;) haha


Hey!
Okej, det är sant att man kan bli deprimerad av det här vädret. det är egentligen inget fel på hösten, men det är väldigt trist vissa dagar att vakna upp till. Tur att man kan bota sig lite med tända ljus och frukost vid idol. såg det inte i fredags och bestämde mej för att slå till och kolla idag. När jag var liten var jag hur insatt som helst i sånt där, det kan jenniifeeer intyga ;) , inte lika insatt nu dock men vart faktiskt ändå besviken när Patrizia åkte ut! Hon har ändå en underbar röst! aja..

Åkte ner på stan och träffade stinay, vi åt och sen gick vi upp till lägenheten så jag fick träffa sötastesvante igen :). haha, stina, som funderar på att börja spela bandy de sala igen, ville prova skjuta lite och visst i en etta är ju det helt normalt, eller? jag lyckades iaf träffa svante som flög flera meter upp i luften! hahahah xS jag hoppas du inte hatar mig nu ;D hehe.
Stina did my day, anyway. loveyou<3

I morgon ska jag till den där psykologen också, vill verkligen inte. "det kan verkligen vara bra för dej" sa läkaren, men nej det kan det inte. jag har andra människor i livet jag kan prata ut om mina problem med, okej, hon påstod nog det som hände i somras, men ändå! jag vill verkligen inte. och nej, jag är inget psycho som ni kanske tänker.
klart jag kanske inte är fullt nöjd med vem jag är, men vem är det? det känns som om allt är mitt eget fel ändå...

MIKA och NATHA hade treevligt i uppsala! ;) eller ? hehe i love you giirls

Och innan jag går vill jag bara skriva en rad till er alla där ute som ligger mej varmt om hjärtat "if you want to be somebody, If you want to go somewhere, then you'd better wake up and pay attention, Take you passion and Make it happen" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback