Take me away!

image25

vem är vaken nu? jag! jag kan verkligen inte sova.
Jag förstår inte det här.
hur kan man tycka om en person jätte mycket men samtidigt verkligen bara skulle vilja trycka ner personen på en stol och berätta hur man verkligen känner och tycker? Berätta hur besviken och ledsen man är?
Jag blir så irriterad på att man inte kan förstå hur en person har en speciell inverkan på sig själv?

Varför förstår folk inte hur dom borde agera och vara i vissa situationer? Hur kan man utesluta någon helt och hållet från att ha deltagit i allt?
Jag hatar det här! och det är just sånt här, speciellt sånt här som får min självkänsla att verkligen börja brinna innombords igen!
hur fan ska jag orka det här?! Hur gärna jag än vill så kan jag inte prata om det. det kommer vändas mot mig och bli ännu värre, det är jag hundra på och varit med om förr. jag vet hur det blir, vad som händer.
Vad ska hända nu? just nu vill jag bara markera och trycka på delete, men självklart ändå inte. åh! jag vet inte, shiit, vad jag hatar hur min hjärna går på högvarv just nu!

Snälla rebs, vi lär fan börja med musiken snart! inget är bättre medicin än musik just nu! det låter kanske sjukt, men det är underbart att låta känslorna flöda med musik. minns det från min och karins tid! borde skriva ner en låt nu, maybe, får se. Det går fan bäst när man mår såhär, konstigt nog.

Man skulle ta med en bild till draman efter lovet som representerar en känsla! well, hat eller sorg passar som handen i handsken för den här flickan just nu!

>Det var iaf underbart kul att träffa Jennifer igen! Shiit, ville bara grina ut allting. Om jag ska vara helt ärlig så är hon den personen som förstår mig mest och kan mig utantil. Det ska bli underbart att prata ut med henne, persika och karin någon dag nu.<

Skönt att ha fått skriva ut lite ilska och rädsla. tack!

C YAH!

Kommentarer
Postat av: rebecka :)

Det är självklart! Musik är allt, och vi börjar så fort jag kommer hem! ska bli sjukt kul :)

2007-10-28 @ 07:11:50
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: D

det gäller att hitta styrkan bara, tids nog klarar man av det mesta :) tro mina ord.

2007-10-29 @ 15:17:59
URL: http://daria.blogg.se
Postat av: yaii3

Men lilla gumman! Du skulle ha kastat dej över mej och vräkt ut allt som känns jobbigt! Vi fick prata litegrann, synd att det inte blev mer... vi får prata på telefon? Lova att du inte går omkring och mår dåligt utan att prata med någon? Spelar roll om det är mej eller någon annan, bara du inte går omkring och bär på det. Du hör väl av dej om du vill prata? :) ta hand om dej nu. Puss & kram!

2007-11-05 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback