OTH!

hallådär!

första dagen i skolan efter helg är alltid lite seg, men det gick hyffsat ändå tycker jag :) hann till och med äta lite mcflurry på rasten med sofié :) hehe.
Min kära syster är tack och lov fortfarande hemma :) men hon åker "hem" i morgon. Nee, jag kan fortfarande inte kalla uppsala hennes hem.. :( hehe.
OH SHIT! skulle ju till psykologen typ nu! hoppas mami ringt och cancel, hoppas verkligen det.
Den här veckan är det bara, eller aa bara.., naturvetenskapsprov och sen nästa vecka har jag spanska prov. känns jobbigt.. spanska betyder ändå mycket för mig, har alltid gjort det och då vill man göra bra ifrån sig.

By the way så var det underbart skönt att komma hem idag, har inte gjort så mycket. men hallå! har iaf kollat på typ världens bästa ONE TREE HILL! :D hehe, love it!

Jag saknar faktiskt jennifer, karin och especially my NAT! ni har ju alltid funnits här och nu bor ni flera mil här ifrån :(
Miss you Girls!

nu vill jag ha helg igen! aja, får bita ihop som er andra och försöka ta mig igenom en vecka till, har ju ejuförsej fedan klarat första dan :)

all my life I pray for some one like you, but now I just want you to go away? does that make sence? not to me, it doesn't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback