oh, chariot!

Hey!
först och främst, till dom som kommenterat mitt inlägg "back to where I used to be?"
THANKS! ni är för underbara :) <3
jag finns här för er också!

innan jag skriver om mina senaste dagar, så måste jag kommentera någonting. såg på next för ett tag sen! I know, what a life right? ;) hehe nej men då klev en tjej ut ur bussen och killen bara "åh, nej, för smal NEXT!" sen när en annan tjej klev ut utbrast han "åh nej, jag menade inte så stor! NEXT!" PLEASE?! jag blir galen på sånt där! herregud, vaddå fördommar! klart vi alla har sådana, men man lär fan lära känna personerna innan man dömer dom helt! jaja


Igår åkte SP1B för att undersöka storstaden :) det var riktigt kul! sjöng sing star i bussen, för jag menar, hellre det än nån film om hitler, right? anyway, det var riktigt mysigt i sthlm. jag och sofie lyckades dock komma bort från klassen, så sofie rusade som en idiot medan jag med min bad kondis sprang efter så gott jag kunde, upp för backe, ner för backe och runt runt, shiit! tappade verkligen andan! och inte på ett bra sätt ;) alla glodde och jag skämdes över min FÖR dåliga kondis.
haha sofie, sofie, what can I say? du är föör söt ;) haha, jag och sofie kom in på riksdagen innan dom andra och vakterna såg strängt på oss, haha, det var verkligen stränga regler och kontroler och grejer för att komma in.
Jag sa till rebs och sofie att jag lätt skulle kunna ställa mej på stan med gitarr och sånt i sthlm och försöka tjäna lite pengar, har hört att man kan få in mycket på en dag. Så självklart ville rebecka och sofie testa det här, haha, jag sa "okey, ni ska ha cred för det här, men jag går nu" haha ;) some other time :) när rebecka kan ta med sig gitarren också :)


vi åt, fikade "gratis" ;) jag typ smet från betalningen. :) haha, sen i bussen hem var jag riktigt trött! benen värkte som bara den :) men det var mysigt med lite snack och sång med rebs och hannah :)
Sen tog jag sällskap med daria och maria :) för att sedan gå till stinay och svantis :) där vart det massa one tree hill och sen somnade vi med svante klättrandes mellan oss :)
När vi vaknade snackade vi och kom fram till att vi inte ens känt varandra ett år! det är helt sjukt eftersom det känns som vi kännt varandra väldigt länge. jag menar, jag har känt många av mina nuvarande kompisar i typ hela mitt liv men pratar nästan mer med stina! konstigt det där :) hehe

Idag skulle jag åkt till gävle med rebs men jag var skitförkyld när jag vaknade och kände bara för att ta det lugnt. Jess vill få över mej och sjunga sing star och även om det är såå roligt så tror jag att jag spar mej till imorgon! :)
MIN SYSTER är hemma också, GREAT!

om mina inre problem, well. jag tar dag för dag och försöker se på allting positivt!

C YAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback