lev i nuet people ;)

image2

såg nyss på one tree hill, I know, ovanligt? ;) då användes citatet "lev i nuet, det framtida är så okänt" man kan tolka det hur man vill, men jag tyckte det var ganska djupt och innerligt. Sen kan man ju drömma sej bort till en annan värld med chad michael murray också :) så himla underbar! men han är säkert inte så underbar som han verkar i verkligheten heller, för jag menar , vem är det? NEJ! så här får jag inte tänka! nu mår jag dåligt! klart chad michael murray är lika underbar som rollkaraktären Lucas? eller vad säger ni tjejer ? ;)
Anyway, back to reality.

Idag hade jag en ganska lugn dag och kort dag i skolan, sofie lyssnade på en inspelad grej på mobilen från nian, åh! haha, men hon gör som hon vill ;D
sen fick man höra att man alltid blir bra på kort ? när man tänker ,WHAT? :O , då så känns det som om man borde göra som min syster och köpa en bok som tydligen ska förbättra ens självkänsla ;) kanske borde gått till psykologen iaf? ;D haha nejdå, nu gick det över styr. nej men allvarligt? vem tycker egentligen om sig själv? jag tror knappast det finns nån i världen som älskar sig själv helt och hållet? The whole package liksom? okej, kanske Paris Hilton? fast nej, jag tror inte hon är lika självsäker deep down, som hon ser ut att vara i media?

Jag hatar att jag har så höga förväntningar på mig själv, asså jag kan plugga ihjäl mej , och nej , det är faktiskt inte bra! jag blir helt out of control och konstig :S ;) hehe..

har faktiskt inte rökt på ett tag nu känns det som, okej, igår då! och även om folk säger att man faktiskt kan bara sluta sådär, så känns det inte så för mej, om jag kunde gå tillbaka nu, till den där stunden på skolgården med Stinay och mads, så skulle jag verkligen hanterar situationen annorlunda och inte dragit i mej det där.. varför?

Okej, nej, nu ska jag ta det lugnt ett tag och sen se igenom pluggandet igen.., och sen ska jag ladda upp inför Grey's tror jag :)


Kommentarer
Postat av: dari

HELT RÄTT! fan vilka smarta klasskamrater jag har ;) och JA, Chad är lika underbar i ALLA lägen ! =) haha keep going :)

2007-10-17 @ 20:27:37
URL: http://daria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback