I will dare

Okej, det känns väl en aning bättre, skippade alla planer och mötte stina nere på stan. for once känns det rätt bra men nej ändå inte! fan jag skulle gått till den inbokade psykolog tiden iaf! nej , jag är fortfarande inget psylfall även om ni kanske tycker det? men whatever! jag kanske behöver snacka med någon som skulle förstå?!

Jag förstår inte hur man kan förlåta någon men inte den andra? nej, sen hatar jag hur folk kan se upp till någon som om det vore dens gud eller något, när personen i fråga egentligen inte ens är värd besväret! jag visste hur det skulle bli and here I am, left in the dark writing here.

Jag vet hur folk kan se mej "hon som har det där perfekta" min gode vän jennie kunde relatera till låten "det som du har" men shorty när hon blev vän med mig. hon sa att när man klev in i mitt hus var det som att kliva in i det perfekta livet! men herregud, även om jag älskar dej gumman, läs så kanske du förstår att allt inte alltid är så perfekt som du tror.

Nej! jag blir så himla less på allt! kan man få leva om nått år och göra misstag ogjorda? egentligen vet jag inte vad jag menar när jag skriver misstag! menar jag valen eller orden? nej, jag vet inte, både och kanske. Innombords skriker jag men jag försöker ändå, jag gör verkligen det. vem är det som försöker styra upp allt? jag tycker det är min förtjänst in this case.
Ni som förstår vad jag menar kanske tycker jag överdriver, men nej, jag gör inte det! såhär känner jag och därför vill jag att ni ska veta det! alla är unik, alla är på sitt sätt, take it or leave it!

nej, nu ska jag ladda upp inför morgondagen. en liten tripp med kören. även om det känns som om man sitter där med sina omogna "småsyskon" så har jag iaf mickan, och det ska bli otroligt skönt att komma bort en dag och umgås med henne, det var fööör länge sen! och till er som hittar på rykten om henne eller om andra oskyldiga människor! grow up!
nu ska jag se på one tree hill och njuta av vänskapen mellan lucas, brooke, peyton, nathan och haley!
ha det riktigt bra!

cya  

                                                                                                                
om livet ändå vore så :)
image27image28baby & i :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 I'm always by your side. Tro mina ord!

2008-10-28 @ 15:52:46
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback