I can't stand how much I need you.

I woke up this morning with a smile on my face... and no body is going to bring me down today!

Jag har börjat se ljusare på världen nu, tro mej, jag försöker , och det ska bli bättre!
kom hem från kör grejen idag, haha, well let's say it like this, Mic can make you laugh at anything!
Det kändes som om vi umgicks med våra små syskon och mic sa " om ni gör för mycket oväsen i natt, småttingar, så kommmer jag" ;) hahaaa

sen är det så kul hur mikaela kan ta upp all luft i ett rum och verkligen visa att hon finns, jag beundrar det med henne. hon fick iaf mig att skärpa till mig och njuta av friheten ;) vi åt underbart god mat och sjöng så mina stämband typ sprack. Jag och mic kunde umgås på egen hand, och då dom andra fnittrade och kollade bort på "pinsamma sexscener" i "the girl next door" planerade vi halloween och mic berättade typ vad som skulle hända till dom andra ;)
Vi snackade Desperate housewifes med A och L och då vi hade "free songtime" med A så sa hon att hon beundrade min röst och alla snygga wailingar jag gjorde! man blir alltid glad åt sånt, även om man kanske inte riktigt håller med själv.

Mika skrattade åt allt småttingarna sa och jag skrattade åt henne, hon är ju som hon är, but that's why I love her.
men dom är ju söta också, det tkr både jag och mika, minns själv hur vi var när vi var mindre.
Vi fick iaf ett eget rum som vi kunde göra till vårat eget och snacka hela natten :)

HELG med mic & nat - finaly!

ska dock inte träffa karran och jennifeeer idag, får bli på torsd, så idag ska jag strax ta och ringa mika för att styra upp något denna tisd eftermiddag/kväll! sen ikväll blir det ju självklart Desperate Housewifes!
 miss berger& miss larsson ;)


Cya!

Kommentarer
Postat av: maria

tack josefine :)

2007-10-30 @ 23:40:15
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback