hellre Stinay then plugg ;)

Hey!

Idag var det en låååång skoldag, vilket får mig att bli såå trött, ovanligt trött på kvällarna. som tur är kan man sjunga av sig och skratta av sig lite med Sofie och Sara ;)
Jag hade planerat in att plugga naturvetenskap idag efter school, I know! so boring! men istället så, på nått sätt, svängde cykeln till stinay's håll ;) vi mös, åt godis, jag vet, jag lär försöka träna efter pluggandet imon. Sen så kollade vi självklart på One Tree Hill! :) tillsammans med svante, livet blir såå mycket lättare med lite lucas, nathan, brooke, peyton och haley sådär på kvällskvisten :)

JAG LÄNGTAR TILL HELG IGEN! skulle vara riktigt underbart med a night out with the girls. men nej , inte den här helgen heller! på både gott och ont dock, då jag ska till uppsala till min söta syster :) mysa, festa? och tyvärr också lite plugga, SPANISH!
Jag ska åka tåg helt själv på fredag! och även om jag inte kunde erkänna det då, så håller jag med min pappa när han säger " du kommer gå av vid fel station" ;D haha såå typiskt mig, så vi får se vart jag hamnar på fredag!

Jaja, nu sitter jag här i min hello kitty morgonrock, I know goofy or what? :O , men jag älskar den ;)
Nu är jag helt slut efter den här dagen.
Som tur är så ska jag snart krypa ner i sängen framför tv:n och mysa lite till Desperate Housewifes.

Imorgon är det bara att bita ihop och go back to school :) hannah med H är tillbaks då också :)
Som tur är är det en kort dag, men imorgon får inte cykeln åka fel, då lär jag hem och pluuuggaa! ååh, jag ryser när jag skriver det ;) haha , nej då, så farligt är det inte.

Gör som jag! bit ihop och se fram emot helgen nu!

Tjaoo!

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Okej, då får de bli thats alright på telefon! hahaha

2007-10-17 @ 17:20:37
Postat av: hannie

JAPP!" I´m back people! ;)

2007-10-17 @ 17:26:48
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback