Hello World, this is me.

"kärleken är det enda som blir större ju mer man slösar med det" that's true och såå vackert tyckte jag och skrev av det från en prydnads grej på köksbordet i uppsala. Marcus låtsas mamma som gjort det, såå fint :)

Tjo!
Kom nyss hem från skolan och åkte typ strax innan ett, haha ;) vart en kort dag idag. kändes ganska onödigt att ens åka, men hade ju prov så jag var tvungen att hålla samvetet uppe och cykla ner ändå :)
Skönt med sovmorgon iaf plus att jag var ensam och kunde sjunga runt och dansa runt bäst jag ville, jo jag vet, i do that ;), men det är underbart kul , right Niklas? ;) haha

Skrev nyss med Jennie Pennie, som ringde mej sent igår och sa att hon var tvungen att fira sin mamma idag, så vi kunde inte ses. FUCK! ;) haha nejdå, jag får ta det lugnt idag jag och njuta av att det faktiskt inte finns nånting att plugga.
anyway, skrev dock med nöten nu och hon frågade om jag ville färga håret på henne på onsdag :) haha att hon vågar, nejdå, jag är ganska bra ;) men ni ska få höra en liten historia. får korta ner den.
image9
En dag i nian, tror jag, skulle jag färga håret på jennie och när allt var klart och jag skulle skölja ur så kom det ingen färg, hmm.. tänkte jag och fick panik. Slutade med att min syster kom in och bekräftade att jag tagit efterbehandlings balsamet iställer för den egentliga hårfärgen! GREAT JOSSE! hahahahah, jag höll på att dö av skratt och lilla jennie satt där, böjd över badkaret och fattade först ingenting. jaja, vi tre packade in oss i bilen och vi körde till prillan, tur att den finns i närheten :D , och köpte ny färg. jaa jag vet vad ni tänker och självklart betalade jag! ;)

men men , jag har lärt mig av mitt misstag och kommer absolul inte göra om det igen. haha, Jennie är i skolan nu och skrev att hon var tvungen att gå på spanska, jaja Adios! och nu sitter jag här hemma i min ensamhet :( hehe ;)

Rebs skrev nyss och frågade om jag ville med på teater i mon :) why not? det kan ju bli riktigt kul! tycker om sånt där jag :) TACK REBECKA för din "inbjudan" ;)

Skrev med syster nyss, hon ska spela "guitar heroe" nu och jag är inte alls avundsjuk . "host" hmm ;)
Det hade gått bra för henne på tentan (y) och det känns som det gick hyfsat för mej också! :D feels good. Så nu kan vi båda pusta ut och ta det lugnt ;) sköönt! the larsson sisters are back in the game ;).

nyhet: NATH kommer hem på höstlovet! LOVE IT! :D

Nej, stinay svarar inte på sms och alla andra är i skolan precis som hon, så jag får ta och sjunga runt i min ensamhet :) hehe , men oroa er inte, I'll be alright, like always :)
OBS: mami just droped of idol biljetter :D me and stinay in november in globen :) kan inte bli så mycket bättre :) haha
HA DET BRA! och missa inte prison break tonight 22.00 på 3:an

TJAO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback