GRATTIS Persika :)

That's right! idag fyller "the girl next door" år ;) haha, hon har alltid funnits i mitt liv och därför gratulerar jag dig här idag, så att alla kan se ;)
det ska bli riktigt kul i helgen då vi ska gratta dej, blomman :)

Kom nyss hem från skolan, gick inte direkt bra när jag, daria, hannah och janina skulle intervjua några ställen, ingen svarade eller så var ingen där, så vi smet hem ;) hehe, nejdå, men det var iaf inget mer vi kunde göra :)
får försöka i mon på bussen ;)
fast det kanske inte är så lätt om dom andra sjunger karaoke :) yeah, you've got it right, imon på klasstrippen till la capital ska vi ha lite karaoke i bussen :) det lär ju göra busschaffören överlycklig med lite vacker sång sådär på morgon kvisten i hela tre timmar ;) haha eller inte, men men , klart som fan att vi ska sjunga iaf :)
Längtar till storstaden, strosa på stan, käka gott och njuta av storstadslivet for one day :) dessutom skulle D fixa lite cigg :) THANKS!
Sen lär vi ju till riksdagen och muséum också, men men, kan ju bli treevligt det också kanske :) hehe.

Dansade by the way till jacksson five i skolan med hannahh ;) sen dansade sofie, sara, hannah and me lite bugg sådär också, det skadar ju aldrig ;)

IDAG SKA JAG TRÄFFA HASSELNÖTEN! hell yeah :) vi ska fika och prata om ALLT! vi har ju som sagt lika åsikter när det gäller det mesta :) längtar redan tills du ringer baby :) <3

kände för att lägga ut lite gamla bilder ;) en del går way back, så skratta inte ;)


nej, nu ska jag njuta av ensamheten här hemma i huset och vänta på nöten! uppdaterar säkert senare :)

C YAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback