cause in my heart, I still know who you can transform into.

Ska snart vandra över till persika, ska bli trevligt.
Ni vet hur en sak kan värka helt annorlunda för någon annan? kanske lät weird, men om jag går till en plats där alla är för en och samma anledning så kan platsen ändå förvandlas till en annan tanke och drama mellan vissa personer?
I'll be ready.

Iaf så var jag i valbo idag med mami & siiz, det var treevligt. köpte present till persika och lite egna grejer.
Scenen var uppställd och det var en öppen tallangtävling.
Siiz - "gå upp nu då?!"
joss - "no way!"
Det var typ så och jag tycker det verkade vara flera i typ tio års åldern ;)

Igår färgade jag håret på Jenniiiiiiee! och vi hade riktigt kul! pratade om gamla minnen och for one moment, it felt like old times :)

Nej, nu ska jag väl gå och förbereda lite till innan stinay klampar in och vi ska gå och möta lund!
HA EN TREVLIG KVÄLL! :)
lägger in bilder senare!

C YAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback