back to where I used to be?

Hey!

okey, jag är ingen som vill ha uppmärksamhet och skriva om hur allt i livet är skit. men jag tänker ändå berätta hur jag känner mig just nu. inget vidare om jag måste vara ärlig, vilket jag vill vara här.
För ett tag sen mådde jag rent utsagt SKIT! och som det är nu känns det som det svarta är påväg tillbaka in i mitt liv.
fan! jag vill verkligen inte att allt ska rasa samman igen, för en enda liten händelse , ett snedsteg, så kan allt bli ett helvete för mej!

det syns inte utanpå, men det bränner inuti. och visst, jag kan vara glad och skratta och så, men en från min förra klass såg längre än så och pratade med mig, och jag älskar henne för det! tack och lov för att vi ses i helgen också! Jag älskar min persika, som stod ut med mej och tog med mig , till en plats där vi kunde prata ut.
iloveyoubaby<3

sista tiden i nian och över sommaren var allt ljuva tider och jag mådde bättre än aldrig förr, men nu känner jag att det börjar kännas igen.
det har inget med min nya klass att göra, no way, love it! men fan jag orkar inte ibland bara.

Följde med rebs idag och hämtade biljetter till nån teater hon ska ta med mej på ikväll! thank you :) det ska bli riktigt treevligt tycker jag, och förhoppningsvis få det mej på andra tankar.

Jag hoppas jag inte framstår som värsta mörkret nu, för jag är verkligen inte en sån person utifrån för alla andra och oftast inte innuti heller, men jag var bara tvungen att lätta mitt hjärta lite.

Tjaoo

Kommentarer
Postat av: rebecka :)

Jag finns här å snacka de vet du om du vill! Sen ikväll de kommer bli superkul :)

2007-10-23 @ 14:18:37
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: rebecka :)

Åh hjälp! JAG HAR ALDRIG SETT NÅ SÄMRE!

2007-10-23 @ 21:01:07
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: D

du har ju klassen! vi finns alltid här, promise :) och
alla har ju dåliga dagar, inget du behöver hålla inne. det märks ju aldrig att du har sånna iaf, du är ju vårt solsken. men du vet att det finns folk som bryr dig om dig, och jag är def. en av doM!

2007-10-25 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback