ALVEDON = min gud den här tiden ;)

image3        
GUD VAD ONT DET GÖR!
fick min "monthly period" igår, samtidigt som sara och hannah med h, vilket var lite komiskt ;) haha. Fan vad jag hatar detta! asså den här perioden går jag helt klart på alvedon blandat med ipren. men ett tips från min mami till alla brudar där ute "ät hellre alvedon än ipren" tydligen ska ipren göra det svårare att få barn på nått sätt :S aja..
jag och sofié slutade typ kvart över tolv idag :) eftersom vi var klar på svenskan, såå himla skönt. Sen följde jag med henne på stan ett tag ;) sen kom smärtan igen, och det känns som om jag ska ramla ihop och dö eller nått, seriöst, jag överdriver inte :S

Papii kom och hämtade upp mig och fram tills nu har jag legat på golvet i mitt rum och andats ;) hehe, för att få bort smärtan. nu är det skönt igen, så därför sitter jag här och håller er uppdaterad lite : )

igår va det dans och sång, och jag kom inte hem förän sex typ, jobbig dag, men ändå rolig. Först dansa till Jackson five och sen sjunga ut på kören :) rebecka har börjar, och miKA kom också :D

Snart ska jag ta tåget till min kära syster, ska bli skönt att träffa henne och bara umgås, fast lär ju plugga också, spanish!

jaja, vädret är underbart och det är FREDAG! njut och lev livet people!

Kommentarer
Postat av: rebecka :)

men de va ju förjävla roligt :)

2007-10-19 @ 14:53:00
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: D

USCH då vännen =/ hatar mensvärk, men det är de som gör oss till kvinnor ;) hihi krya=) puss!

2007-10-19 @ 18:13:52
URL: http://daria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback