you don't care that you hurt me, I wish I could go back in time.

jag förstår inte hur du kan låtsas leva livet och pretend to be someone you really shouldn't.
jag tror inte på att du är den personen du skulle vilja vara? jag menar vi tycker verkligen inte om den personen du är just nu. jag vet att du bär en mask du tror ingen ser. jag förstår inte hur jag kunde släppa in dig efter första sveket! jag trodde du hade rätt och dom fel, men nu vet jag att det var precis tvärt om! jag måste säga, även om jag aldrig skulle kunna trott det för ett tag sen, att jag förstår varför dom gjorde som dom gjorde mot dej.
jag ska stå stadigt, med fötterna på jorden, och se till att inte falla handlöst ner i det stora svarta hålet igen!
jag har vänner som bryr sig, så nu går min tid åt dom, du, ja du kan bara fortsätta låtsas. om du inte ändras, om du fortsätter att vara personen du alltid varit, hon som jag trodde försvunnit för länge sedan, så är det enda du kommer lyckas med här i livet, att såra människor. du har sårat mig långt ner i själen och kommer säkert lämna fler spår hos andra stackare. jag säger bara; don't get to close.


igår va jag hos familjen hansen/berger. riktigt mysigt hade vi. jag och mickan gick till ica björksätra och köpte lite smaskiga saker. mickan till tjejen i kassan "åh, där är ju jag på bild som lucia kandidat. rösta på mig" kassör "jaha, och vilket nummer är dudå?" "nummer nio" stort leende "då har jag redan röstat på dej" YES! ;)
igår röstade jag åt hela min familj och om ni andra där ute inte vet vem ni ska rösta på, rösta på nummer nio.

kvällen slutade med att jag och mickan somnade i hennes säng. jag stupade i min egen klockan kvart i två kanske. och efter en timme kom mamma in "åh herregud! jag drömde en mardröm om att du aldrig kom hem" jag säger bara, ojojoj! idag berättade hon att hon drömt att nath tydligen sagt att jag skulle på dejt med en kille jag träffat på internet, vilket jag måste påpeka är mammas största mardröm, så mamma hade fått panik och sen vaknade hon och sprang till mitt rum! haha ;)

nu ligger jag och väntar på att mickan ska bli klar, sen bär det av åt gävle för lite shopping tror jag.
ikväll får vi se vad som händer, finns lite olika alternativ!
ha en trevlig dag/kväll!
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback