wthat's alright

skolan var bra idag. inte så lång och jobbig :) känns som om det kommer bli en bra vecka. Bad på badhuset med idrotten ;) ojojoj zelim, vilken elit simmare ;) haha
När vi skulle livrädda höll jag på att drunkna själv ;) haha, gick bättre för maria iaf! :)
maskeraden kommer allt närmare och sofie planerar för fullt! ;D haha kommer bli toppen det där.

Har jobbat mig igenom naturkunskapen när jag kom hem, skönt att ha det gjort.  dock var det inge ONE TREE HILL!! :O hör och häpna! nu har kanal fem börjat att köra om OC, IGEN! måste va typ sjunde gången! jaja, det är ju bra, men jag vill ha mer ONE TREE HILL!

nej, men nu ska jag bara ta det lugnt med ljus och njuta till prison break med den här snyggiiingen ;)
image82

är så ledsen på allas besvikelse. men jag ska klara det här! om man vill, verkligen vill innerst inne, så kan man!
fan för den där första gången!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback