wisteria lane ;)

image83

jag känner en lättnad på nått vis. nån börda har lossnat och det ska aldrig mer få besvära mig.
julen kommer allt närmare och jag känner julstämningen :) speciellt idag i kyrkan.. nej, jag var inte där för att be, för att SJUNGA ;) jag och rebecka körde på för fullt och småbarnen som sjöng solo var såå himla söta! :)
nej, nu ska jag ladda upp inför desperate housewives!
blev kort idag, men har inget mer på hjärtat just nu.
bara att jag längtar tills nästa fredag! :) you know it babe!


Bye!


Kommentarer
Postat av: Rebecka ;)

Ååh, dom va urgulliga! Kommer fan aldrig glömma när hon tjejen ramla över stketet längst fram i altaret och sen hon som ramla i trappen.. för att inte tala om Hannahs va fan hon än gjorde i skolan hahaha. Sången va skitkul :)

2007-11-27 @ 20:10:12
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback