solstorm

nu är det över! nu är lovet över och i morgon är det skola igen! orkar verkligen inte. pallar inte lektionerna, men det ska bli kul att träffa en del personer igen :)
Igår var jag på bio med Ida, solstorm, den var faktiskt bra :) även om inte ida fattade så mycket och det var rätt mycket gud ;) hehe
Dessutom fick jag gå gratis eftersom majzen ääär så gudomligt generös ;)

Nu sitter jag här och bekymrar mig över att behöva kliva upp ur sängen i morgon bitti. nee, men idag får vi se vad som händer. måste ta vara på den sista dagen på höstlovet :)

>jag har alltid gjort fel val i livet, och nu ångrar jag mig mer än någonsin. this time has made me strong, and you're gone.<

ha en trevlig dag people!
image41wallmans here I come, om typ fem år ;)
cya!


Kommentarer
Postat av: rebecka :)

Du ska lätt börja på Wallmans :) LOVA DET!

2007-11-05 @ 06:50:17
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback