So together but so broken up inside.

how do you feel about yourself? hope you're happy :)

Jaa hallådär!
igår umgicks jag med min gode vän jennie pennie då vi tog bussen ner till stan ( ja vem orkar gå i snöovädret?) och tog en fika på fredos. vi hade mycket att snacka om och det kändes riktigt bra och sköönt att få snacka av sig lite. gårkvällens citat av jennie "jag ringer inte festen, festen ringer mej" ;) klockrent hasselnöten!

Idag var det en helt okej dag i skolan, och jaa det verkade som om jag var bra på att ljuga då jag och några till i klassen satte oss ner på håltimmen och spelade kort ;)
Don't get me wrong! jag brukar inte ljuga i reality :) hehe
sen tog man snålskjuts hem, jag och mickan, och jag hjälpte henne att locka håret inför morgondagen då hon ska knäppa kort inför lucian. YEAH THAT'S RIGHT, Min lilla goldylock kom med till kandidaterna av sandvikens lucia! oooh, gud vad jag ska säga åt alla att rösta på dej när det väl kommer ut ;)
åkte med mami till forsbacka, jaa vad fan gjorde jag där? jo det är ju så att jag har kusiner där ;) ett citat kom upp i huvudet hela tiden från en av våra förra "släktträffar" " jag tänkte att jag skulle ha tre roliga år på gymnasiet och hur fan kan man välja SAM då?" MEN HERREGUD! tror du vi har skittråkigt för att vi går en mer pluggig linje än vad du gick ut ifrån?! Jag stör mej som fan på det där och jag vill skrika ut det varje gång. inte är det jag som nu måste läsa på komvux för att överhuvudtaget komma in på nån liten högskola! jaja, nu får det räcka med klagomål!. men det gör mig riktigt förbannad!

Jaa, nu har jag nyss tagit itu med naturkunskapen och känner mig väl rätt nöjd, tur att man fick ett riktigt roligt resultat på spanska provet och på hur man ligger till :)

nej, nu ska jag ladda upp inför en väldigt lång dag i morgon. ha en riktigt treevlig kväll!
bye!
image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback