So I picked up my louise vuitton, jumped in the car and took off!



jaa, här sitter man, ännu en till torsdags kväll, helt utsliten efter den här låånga och något jobbiga dagen. mycket skratt idag på slutet! andas Sofie, klart jag inte skriver vad här ;) , men vi skrattade så himla mycket. Och stackars viktoria vart helt röd när hon halkade framför "linns snygga arbetare ;)" och jag och sara, som satt på golvet, DOG! JAG MENAR DOG! vi dog fan i nåra sekunder för vi skrattade så himla mycket! jag menar, stackars viktoria som halkade på nån pinne och flög på golvet och försökte lite hastigt ta tag i skåpen! HAH ;) nejmengud vad taskig jag är, back to reality.

Blir så irriterad på kören! A " - också vill jag inte att ni weilar till det, SJUNG RENT!" L "men jag tycker det är rätt snyggt sådär" JA DET ÄR DET! hatar att sjunga helt rent som om vi lever på medeltiden och måste sjunga hur högt som helst och hur rent som helst. är ju bara snyggt med lite weilingar och orent sådär ibland! loveit! jag menar, vi lever på 2000-talet!
jaja, tur att jag och Rebs faktiskt kan sjunga ut såå mycket mer än dom andra. säger inte att dom andra är dåliga, absolut inte! men jag och rebs har hängt med i leken längre ;) jag säger bara "siyamba" ;D

Jaa.. i morgon är det fredag, vilket ska bli otroligt skönt. Ska ha en lugn fredag, så skönt efter en jobbig vecka. Men på lördag smäller det! då är det fira mickan som gäller! måste ringa nath och planera :)

everything is going to be alright. it has to be. not a single one can take your place, but a few can!

Bye!

image81

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Det är bara så... vi kan de där bättre än dom! Vi har svängen i kroppen ;) hahaha

2007-11-24 @ 09:38:33
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback