No one knows.

kom nyss hem, efter en rask promenad hem från skolan, och fick en smärre chock då jag slog upp annonsbladet. ni som läser den där sidan för ungdomar vet att man kan skicka in en puss till någon? och vad läser man "Puss på dig josefine larsson! Du ställer alltid upp och är underbar på alla sätt! / mickan"
ååh! du är så söt mickan! loveyou<3
natha var modell för väskor, och idag fyller hon 16 år GRATTIS BABE!
image78

Jaja, idag är man ensam hela natten här hemma i huset :) skönt faktiskt.
dessvärre skulle persika äta och sova här, men nu är skitungen SJUK!
ida kommer istället :) Myyys :) tacos i stora lass!

jag tänkte göra nått förhastat och kanske förstöra hela min planering. är så förvirrad och vet inte vad jag ska göra. fan! är så jävla trött och orkar inte nånting!
och jag försöker förstå, kära hasselgren, jag förtjänar bättre.

för övrigt så saknar jag hasselnöten! men i morgon blir det en fika eller nått med dig! behöver få snacka ut med dig! det måste bli till en vardag! <3


och till min vän Jennifer, där nere i Uddevalla! jag förstår dig, jag känner likadant om all skit. och jag finns här och snacka! när du kommer hem ska vi prata ut om allt! vi behöver det båda två!

skriver nog mer ikväll! annars får ni ha en toppen kväll!
bye!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

oufcourse we will ^^ jag vet ingen som jag snackar med som jag snackar med dej. vi är sjukt olika men det kanske är det som gör det hela ;P ses snart! Puss&Kram!

2007-12-02 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback