Niklas : - I want a piece of that! SMACK! ;)

Niklas, du är föör rolig, och det är lite komiskt att du har hittat en i din nya klass som du passar prima tillsammans med, ni är som tvillingsjälar som äntligen funnit varandra :) SÅ MYCKET CRED för att du står för vem du är och hur du är, that's so brave! :) idag fick du mig att skratta så jag typ dog och det uppskattar jag verkligen :) behöver lite skratt på tillvaron ;) dessutom är det din 17:de födelsedag idag! CONGRATS! ;)
Persika var  på skolan idag, riktigt treevligt att se min solstråle igen ;) du skrattade bara när du såg oss spela kort ;) du skrattar åt allt ;) precis som Rebecka, men det är faktiskt riktigt roligt, man behöver såna människor också, speciellt när man vill ha lite glädje omkring sig :)

jag sa det minst fem gånger idag so here I go again "jag hatar den här dagen" ;) den är såå lång och såå jobbig! men ändå blev det riktigt lyckat och roligt på dansen, lite drygt på kören men men , tur att rebs fanns där och vi kunde skratta och flamsa åt att vi var så fruktansvärt trötta!

Kom nyss hem och ska finslipa på naturkunskapen! sen blir det till att bara ta det lugnt. kanske se en film och dricka lite cappucinnoouu ;) Skönt att Torsdagen är över, nu är det fredag och tre lektioner till klockan halv två, sen är det frihet igen!

På tisdag i anonsbladet är mickan med ;) rösta på henne!
BYE!

>goooooooooooooooooood!<


17/8 - 07 ;) em,den,id
image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback