Never Again

image75


fick ett samtal från söta lilla nathalie för ett tag sen. hon kunde inte vara med på myskväll eftersom hon låg sjuk med feber och allt nere i uppsala! stackare! hade aldrig pallat, och det hade faktiskt kunnat vara jag! var så himla nära på att välja GUC i uppsala! men det gjorde jag inte, and that's it!

det är sorgligt, det känns nästan som om man glömt alla år med er, ni som lämnat lilla viken där jag sitter kvar. det här är alltid erat hem! kom ihåg det! och alltid finns viken kvar med öppna armar. ni vet vilka ni är och jag saknar er så himla mycket. citerar j "det känns så himla konstigt när man kommer tillbaka hit, så träffar man er en eftermiddag typ, och sen lär man åka tillbaka till sitt "nya hem" " aa, jag förstår. men vad ni än säger och påstår så är det här alltid erat hem! ni har alltid funnits i mitt liv och nu spenderar ni era vardagar utan mig och viken, på helt andra orter och med helt nya människor.
men jag är alltid den där spralliga och klumpiga tjejen för er, haha, hon som råkade ha sönder gympa byxorna mitt i salen, och hon som jämt och ständigt ramlar i trappor. en av er gav mig smeknamnet "jackassprinsessan" och jag måste hålla med om att det stämde då ;)
jag är också hon ni alltid kan prata med, om vad som helst. även om jag förändrats, både gott och ont, så är jag alltid samma gamla person för er, ni ser the real me.

men nej, nu är det fredag, och jag ska träffa mickan, hon som tur är bor kvar med mig i gamla viken :)
men nästa helg ses vi iaf, nathalie! och då ska vi skratta och ha roligt som aldrig förr!




I believed you, cause I loved you. All you had to do was apologize. You didn't say you're sorry, I don't understand. You don't care that you hurted me, and now I'm broken, cause of a person who doesn't even deserve my pain. never again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback