missery buisness

hemkommen från en lååång dag i skolan, shiit, cyklade hem in the night kändes det som. hur långa skoldagarna än kan vara så har man ändå kul med våran klass ;)
cyklade till bessemer för bokprat, vilket ledde till att jag och sara blev attackerad av hagel! det gör verkligen skitont att få hagel i ansiktet ;O
jaja, idag ska jag följa med mikaela till uttagningen av lucia, nej det är inte jag som ska söka, ska bara vara med som stöd och sällskap ;) och hoppas att mika sopar banan med dom andra nu ;)
Sen blir det mysig fikapaus i höstvädret med jen :)
sen lär jag väl sätta igång med naturkunskapen också, puuuhh!


>Mind your own buisness ffs<


image45
var tvungen att lägga in en bild på den här saknade sötungen! :) från kryssningen :) sandviken saknar dig babe!


ha en bra kväll people!
tjoho!

Kommentarer
Postat av: Kristine

Outfits tävling i min blogg!
*
Vem är snyggast klädd?
*
Rösta nu om du vill!

2007-11-06 @ 17:22:17
URL: http://Kristines.blogg.se
Postat av: Rebecka ;)

Misery buissnes.. nice låt! Sen blir de spela av här, fan är du ledig på söndag? :)

2007-11-06 @ 18:23:36
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback