memories

Träffade Ida, Mathilda, Erik och felicia på bussen i morse ;)

ååh! jag lyssnade just på julmusik ;) jag vet, redan, men jag längtar efter jul! :) då kom "my only wish this year" och jag vet vad du skriker rätt ut nu av skratt mickan ;) det var nämligen den vi stod och sjöng i aulan nån julavslutning på NS och mickan fick för sig att göra lite rörelser! hahah jag stod där och sjöng så gott jag kunde ;) haha tur att nåra uppskattade oss iaf ;D hahah sjukt kul det där!
och jag och karin! haha när vi körde jingle bells med persika, gud! jag höll på att dö av skratt mitt i då jag och jessica sket i en fjantig rörelse men karin bet i läppen och gjorde den och vi stod bakom och skrattade! fan vad dum vi var då egentligen! om jag var du karin, skulle jag slagit ihjäl oss! hahah ;)
och grease musikalen! det var bland det roligaste ändå! jag menar, hur kul var det inte när "green day" typ skrek rätt ut nått ord i "summer lovin" och när karin skulle säga "äh hon ser för oskyldig ut för det" till hon som spelade Sandy men sa istället "Äh, hon ser för oskuldig ut för det" jag minns en snabb blick från jennifer och jag kollade på karin sen var det kört! jag sa min nästa replik halvt skrattande och sen skrattade publiken! shiitt :O hahah vi hade iaf sjukt kul på den där musikalen! ;)
och ja, reen del på  skolan kanske tyckte det va töntigt men vi bjöd på oss själva och vi hade iaf hur kul som helst på genrepen och allt ;) och dessutom uppskattade en del åt denna tillställning ;)
det roligaste var nog när hon som skulle va sandy inte tog i på den sista låten, ni vet den där "you're the one that I want" och jag och mathilda bara, vi kör den, som en återförening sen barnsben. Och efter att vi kört den och dansat runt lite sådär så kommer söta svietlana, musiklärare, och bara "men herregud! ni kör den där, punkt slut!" ;) haha that's why vi fick högsta betyg i music :)
vi gjorde historia på NS helt klart :)



Nej, nu är det hur skönt som helst att det är fredag, tror nog jag ska åka till mickan i gävle ikväll och fika och bara snacka om allt och mysa :) sen i morgon blir det nog troligtvis partaj! :) dessutom kommer syrran och marcus hem ikväll! : )

måste bara skriva att rebecka gjorde ett replay av mitt fall i trappan i skolan! det här var en annan trapp men det va nästan lika fult! rebecka sa "jaa men jag har bara skrivit såhär lite" sen hördes ett brak och rebecka låg på golvet. Stackars zelim stod bakom och kollade fundersamt, men då rebecka och jag började skratta så små fnittrade han och gick vidare! Díos mio, hur det kan gå ;)
Och om någon har skrivit "josse och sofíe" i taket nånstans så är det iaf inte vi ;)

Ha en riktigt bra fredag people!
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback