laughters make my day

Okej, innan jag skriver mina 7 sanningar så måste jag bara skriva att det varit en otrooligt rolig skoldag idag :)
Jag, Linn, Rebecka och Hannah fick fram vårat childhood lite och började springa och gömma oss för sofie som kom rusande efter med sina långa och smidiga ben ;D haha
sen på eftermiddagen satte jag, linn, rebecka och sofie oss i bibblan för att plugga lite svenska. detta ledde till mycket skratt och instrument barn ;) haha
sen så självklart när man inte tror man kan skratta mer så vill niklas och bella vara med på kort med mig, linn och sofie! haha jaa vad kan man säga? cred till er för att ni ALLTID är så himla roliga och alltid bär upp erat goda humör med bravur! :)
Jag, Sofie och Linn lade oss i sofferna för att sova ut lite innan kyrkan, Timo kom och fick oss att skratta lite mer då också såklart ;)
sen gick vi till kyrkan och kollade på när kören sjöng :) mysigt!

nu är jag hemma och ikväll blir det mys med mickan, eventuellt gävle för kina mat! :)

okej, Daria utmanade mig att skriva sju sanningar om mig själv, så HÅLL I ER! :) here they come!

1, Jag tror ofta på skitsnack och rykten, man borde verkligen inte göra det, och det är något jag arbetar vidare på. Men om jag får höra något om någon närstående så tror jag på det. :S inte bra!

2, Jag och Rebecka ska delta i ica maxis "next star" :) haha! lite pinsamt att erkänna, men jag måste ju det nu, right? :) hahahah! vi tycker båda att det ska bli riktigt roligt och något av en utmaning! dessutom får alla pris ;) haha, vi går in med inställningen att vinna hela skiten! annars går världen under ;D haha

3, Okej, om vi kommer till skolan så måste jag erkänna att ett G på ett prov för mig, är lika som IG! jag blir så himla besviken på det. detta kan leda till depression just den dagen för att jag har pressat mig själv i onödan. nej usch! måste ändra på den inställningen. min kära lärare Kent från NS sa att detta inte är så bra. Om man får skryta så fick jag aldrig bara G på prov på NS, okej, kanske nått i syslöjd. Men jag pressar mig så hårt att G i betyg eller vad som helst, trycker ner mig totalt! Men till er andra! G ÄR BÄTTRE, MYCKET BÄTTRE ÄN IG!

4, Jag kan absolut inte sjunga när någon säger "sjung då?" egentligen borde jag skärpa mig där! jag menar, jag som nu tycker riktigt mycket om att sjunga, jag kan inte ens sjunga när någon ber mig om det! galet det där!

5, Jag är shopping beroende! jag vill vara snål med pengar, men det går inte! så nu när jag är pengar lös så får jag panik! inte för att jag måste ut och shoppa nu, men bara tanken på att pengarna ligger där och väntar på mig för att spendera dom ;) helt sjukt, jag vet!

6, jag lär väl skriva att jag är avundsjuk på min söta lilla vän, mickan! jag tycker personligen, och fler säger det också, att hon har en utstrålning hela hon :)

7, och sist men inte minst så drömde jag om att vinna en oscar när jag var mindre ;) haha, det var min absoluta största dröm, att få stå och hålla i den där guldgubben och hålla ett tal och vara lite rörd sådär ;) haha, nej, det är inte mitt mål i livet nu direkt, men förr :)

nej, nu får ni ha det riktigt bra, en underbar fredagskväll! så hörs vi imorgon, om inte senare ikväll!
BYE!

Kommentarer
Postat av: daria

haha sötnos :) håller med dig på punkt 3 ! Det är skandal för min del ;P men det måste det bli en ändring på ;) ha så kul ikv! PUSS

2007-12-01 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback