Jennie : - också halkade jag! mitt framför den snygga killen! :) shame on you hun!

Goddag! eller kanske godnatt snarare :)
mix med jennie, hahahah ja, vad kan man säga? jennie tänkte TA drikspengarglaset! HAHA mannen i kassan utbrast "nej, inte mina drikspengar" och stackars jen "oj, nej, öh, jag tänkte inte, öh, ta det där" haha ;) du är för go gumman! jag kunde skratta gott åt att det var du som gjorde bort dig och inte jag ;)
anyway, jag började tänka på livet där på mix. och vi snackade även lite om det.
är jag dum som kastar det här i papperskorgen? är jag dum som bryter ner allt? jag menar vi lever bara en gång, men man borde ändå få säga hur man känner och inte tillåta vilken skit som helst från vissa personer, eller? har jag rätt eller fel?

Pratade med mickan, hon blev rätt paff över nyheten och jag förstår henne helt och hållet. Jag menar, jag hade själv blivit en aning besviken.
Sen hade du haft en riktigt jobbig dag igår. massa bråk och svårigheter. och jag vet hur du har det. Dessutom drabbades du av en mardröm jag har. att man skrivit riktigt mycket på en uppsats och sen, när man stolt ska visa upp sitt mästervärk, så märker man att allt försvunnit! Shiit! jag hade inte tagit det lika bra som du, som drog ett djupt andetag och skrev om allt igen! jag hade rivit av mej håret av förtvivlan : call me a nerd, men det vore så sjuukt jobbigt!
NEJ! nu ska vi ta hand om oss själva och inte tänka på andra som inte förtjänar våran uppmärksamhet :) på lördag gäller det, bruden! då ska vi fira dig så det slår gnistor om det! :) love you<3

nej, nu är jag värd en varm dusch och en varm säng efter en del pluggande. i morgon är det en ny dag, en jobbig dag, så nu gäller det att sova ut! hörs i morgon!
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback