I've been dancing in the dark.

Har ni nånsin känt att en viss låt, en viss lukt eller något annat tar er tillbaka till ett minne eller nån händelse? Jag stöter på sånt hela tiden, fungerar ungefär som déja vú. Som tex min dolce&gabanna parfym som jag fick i julas. När jag hittade den och sprutade på det sista som fanns kvar och kände lukten, så fick jag en ska flash back från förra vintern, typ det sjuka clubheat minnet man har. så kan det vara ;) och gamla låtar, får mig också att koppla till gamla minnen. En del bra, en del dåliga.

Jaja, jag mår iaf relativt bra, förutom min fucking hosta som inte vill försvinna. Sov typ ingenting i natt. Ska iaf dricka host medicin innan sängen ikväll och hoppas på att det hjälper. har bara pluggat sen jag kom hem. om man inte hade en bra klass skulle jag seriöst hoppat av gymnasiet nu känns det som. Nej, men det är ganska mycket just nu. som tur är börjar det ordna upp sig för mej iaf. Är typ klar med historian och ska bara plugga lite engelska nu så man klarar det bra i morgon också.

Nej, nu ska jag plugga lite, nog ringa mickan, äta en mandarin, och sen är det att tagga till prison break också :)
Hoppas du ser på det i uppsala nu , sister!

bye!

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback