It's my life, it's now or never. I aint gonna live forever!

du har förstört mig totalt innombords! kan inte fatta hur jag kan må så skit och är så sorgsen innombords på grund av någon som du! du är inte ens värd att få mig att känna såhär!

låg på golvet på dansen, och lyssnade till en lugn version av "it's my life" och det gick upp för mig, som en lampa som tändes, att jag fan inte får må mer skit nu! det är inte värt det!

jag hatar torsdagar, för att man blir så himla trött! spelade in på dansen ;) haha gick väl sådär. sen sjöng jag från tårna med rebs och mickan. mickan uppmanade alla att rösta på henne till lucian nu! så jag gör det här! RÖSTA PÅ NUMMER NIO: MIKAELA! :)

igår trodde jag att jag fick en hjärtattack och skulle dö, har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. kunde inte andas! kippandes efter andan sprang jag in till pappa som fick mig att andas lugnare och förklarade att det berodde på hostmedicinen, det var för starkt för min mage. så jag ska fan inte ta sånt skit idag!

förlåt klassen, om jag var sur idag, men jag är sjuk och så himla trött! kanske berodde på det sara sa, att jag snart skulle ha mens ;) och jag fick den nyss!

nej, nu är jag äntligen hemma, också min syster! har nyss käkat och ska snart se film med mickan!
ha det riktigt bra!
byebye!
image62


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback