it's just to little to late.

image42

jaa så idag var det skola, var ändå rätt skönt faktiskt. slippa tänka så mycket utan bara vara där och känna att det finns folk man riktigt trivs med. och sen blir det liksom back to reality också.
till alla er som bryr sig: - THANKS! <3 jag finns här för er precis lika mycket som ni finns här för mig!

I veckan vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att jag ska träffa hasselnööten imon och sen ska jag planera en kväll i gävle med mickan också, I need you baby :)

kollat på One Tree Hill idag lite också! :)
Nathan : - the choises you make today, can effect your whole life.
GOD! det är såå himla bra och jag känner helt igen mig!

>Nej, now I'm done! jag släpper in folk för lätt helt enkelt, och speciellt dom som inte ens borde få bli insläppt. Anyway, I'm trying to hold up the strength and it feels great to not care so much anymore.<

det var allt för ikväll. enjoy it out there people!

cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback