it's all about the people around.

rolig och händelserik lördag :) först riktigt rolig dag med natha i valbo sen tjejmiddag hos mickan i gävle. lite stelt dock kanske. men sen stack två och vi andra drog in till stan för en fest. riktigt treevligt folk :D hade iaf en riktigt lyckad kväll med mig och mina otrooligt värkande fötter, "lucia" visade runt sin otrooligt snygga penna, "vira blåtira" imponerade alla med sin drink, Sandra fick en stocker, och alla fick vi höra hur otrooligt vackra vi var ;) haha ojojoj, mer än så säger jag inte :)
kvällen slutade vid halv två - två tiden då jag och natha avslutade kvällen med en hejdå-kram i korsningen och sen gick hon till sig och jag till mig. stupade i säng och vaknade väldigt sent idag. trött och seg dag.. men ska nog ut och träffa ida om ett tag.

så himla trött och arg idag. eller mer ledsen kanske. sköt dina egna jävla problem! uppfostra dina egna ungar och håll dig borta från andras!
älskar vännerna som bryr sig och hjälper iaf.
men jag lovar och svär - nu slutar jag! jag svär på alla närstående, alla jag älskar. I'm finished! I'm DONE with the shiit!

i morgon är det skola, och nu är helgen slut. hoppas ni alla haft det riktigt bra!
bye!

Kommentarer
Postat av: daria

lovar du? aldrig mer? =) i'll help you through ;)

2007-11-26 @ 17:45:43
URL: http://daria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback