I carry your heart, I carry it in my heart.

image89

puuhhuuuh :'( har grinat till greys nu. " på den här dagen, på våran bröllopsdag så lovar jag att jag ska lägga mitt hjärta i dina händer" såå himla vackert!

va på stan med ida nyss :) treevligttreevligt. träffade felicia också, vilket var ett tag sen. jag menar, hur stor blir inte alla då? minns när felicia och cassandra var såå små och jag och natha alltid skulle sminka dom även om dom inte själv ville :) sadly, så fick vi alltid som vi ville.

och jag har svikit er igen. jag kan inte, eller jo! jag ska fortsätta kämpa. men jag citerar hannah "det är bra på fyra dagar" och det är sant. men man vill känna lugnet som sveper ner och det är faktiskt gudomligt och farligt skönt. men nej, ska fortsätta försöka!

och till mina nära och kära : I carry your heart, I carry it in my heart.

nej, ska se klart på greys och sen natti!

bye!

Kommentarer
Postat av: hannie

självklart! :) det är toppen! :)

2007-11-29 @ 18:39:14
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback