I can't stand you!

image58

oooh vad jag vill ha helg nu! baby fyller ju år då ;) så nästa helg blir det partaj! ;) ringde mickan påväg hem från skolan, hon håller redan på att planera nyår åt oss ;) hehhe
kommer nog blir riktigt bra ska du se :) och sen ska vi ha julfest med klassen nångång också tror jag :)
sen ser jag fram emot ett one tree hill maraton :) loveit!

idag var det okej i skolan, börjar bli riktigt trött, och min rethosta gör det inte bättre. Tur att man kan skratta av sig med klasskamraterna och spendera rasterna med att spela "bluff stop" ;)

Nej, nu ska jag nog plugga lite inför matte-provet och sen får vi se vad som händer :)
Påmåndaggällerdet, SLUTA MED SKITEN!  ;)



>jag bryr mig inte att du inte bryr dig. kom ut från din värld and face the reality. är så jävla trött på dig. varför kom du och förstörde?!<



that's life!
bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback