hold on little girl.

Hallå! :)
igår hade jag ett av mina roligaste samtal genom telefonen. kände för att ringa natha och se hur hon har det där nere i UPPSALA!! började planera lite inför lördagen och sen slutade det med att vi snackat minnen och skrattat i över en timme! ;) haha pratade om när vi alltid lekte lejon kungen i snöhögen här utanför och alla sjuka händelseböcker från vallhovskolan ;) och på tal om händelseböcker så kommer jag ihåg när jag och math gjorde en om Pretty Woman ;) vi gick typ i trean och sen när barbro läste upp den inför klassen så frågade hon "är det någon som vet vad en hora är?" hahah pinsam tystnad.
I alla fall så pratade jag och natha om våra gamla lärare och nyss när jag gick hem från skolan så stötte jag på Lottis, haha, hon har aldrig känt igen mig förr eftersom vi hade henne i tvåan. och jag, som alla vet, ser ju dåligt på långt håll, men när blickarna möttes så hördes ett förvånat "hej!" haha, riktigt roligt. :)

Skolan var riktigt bra idag, faktiskt. "hot legs" och "hyllan" :) er kan man ha riktigt roligt med.
sen fick jag sjunga "that's alright" också, vilket blivit en liten fredags tradition ;) dock fick jag inte sjunga den med rebs men med niklas :)

dessvärre så såg vi en HEMSK film på engelskan. shiit, sånt där gör ont som fan i mig! USCH!

du har satt djupa sår i mig, och när jag läste gammalt stuffs igår så fick jag en smärre chock och kände den smärta jag kände för ett tag sen. Hur fan kunde jag låta er trycka ner mig så mycket som ni gjorde?! jag lät er trycka ner mig så lågt! jag tänkte alltid "dom har rätt, allt är mitt fel, jag är världens sämsta person" men jag fattar inte hur jag kunde låta er lägga all skit på mig.

nej, ikväll blir det kanske bandy med sofie, hannah och om jag tar med mej emelie :) annars blir det bara mys med emelie! får se! men måste ju hjälpa sofie lite där ;) the perfect match ffs :)

snart blir det oth och bara ta det lugnt! :)

bye!

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Thats alright blev de för mig med! Fast alone haha ;)

2007-11-24 @ 09:36:52
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: hannie

I´m hyllan ;) det är sjukt roligt att umgås med er! samma sjuka humor!:)

2007-11-26 @ 14:33:00
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback