hey there delilah!

image73
saknar dom där dagarna, baby! kryssningen :)




huvudvärk, mensvärk, rethosta! aa ungefär min dag ;) nejdå! men är nu hemkommen från skolan iaf, vilket är sjukt skönt! både jag och H hade mensvärk så vi gick på ipren idag :) tack och lov för den drogen!

min kära syster är ju äntligen hemkommen! så idag ska jag väl dryga med henne lite kanske ;)
ikväll blir det nog mys hos mickan framför idol med godis och sånt annat gott :)
nu håller jag tummarna för lilla sofié som ska på äventyr ikväll ;) good luck sweet! :)

jag och sofie lyssnade på musik på sofias telefon! och jag måste bara säga: " hey there delilah" med plain white T's är underbar! :)
skriver nog mer ikväll! har inte så mycket mer på hjärtat nu!

nu vill jag önska alla en underbar kväll! :)
bye!

vem fan är du? trodde jag kände dig in och utan för ett tag sen, men nej! du har blivit den där andra skepnaden igen. men herregud! vet du äns vem du vill vara? eller lever du upp till någon annans förväntningar för att bli som denne?! jag säger bara hejdå! jobbigt, och kommer leva med mig ett tag! men varför?! hur kan du fått sån stor inverkan på mej, med tanke på vem du är?! ÅH!


Kommentarer
Postat av: hannie

tacka gudarna för verktabletter kan ja lova! har aldrig haft sån mensvärk :D haha :D

2007-11-18 @ 21:33:38
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback