happy birthday!

image76
okej, först och främst så fyller mickan år idag! I LOVE YOU BABY! nu är det bara ett år kvar till arton, då jävlar ;)

igår blev det faktiskt lite fest. trodde och tänkte att det skulle bli en lugn kväll, men vem tackar nej till en fest och speciellt nu när natha för en gång skulle va på :)
festen va väl sådär, lite vin blev det. hittade ida i köket! sötnöt :)

annars var det väl jag, mickan och nath som stod för dansen. tråkigt när bara vi tre dansar och alla andra lodar i soffan eller i nått annat rum. menmen, sen gick jag och mickan hem till henne för att försöka se den där filmen igen. haha, hela hennes släkt va där typ, så kom andré ner i hennes rum där jag satt i bh och trosor ;) haha, du är för rolig! han sket i det och började snacka på om ingenting. jaja, lyckad kväll för övrigt iaf. hade riktigt kul på dansgolvet med mickan och nath! like old times :)
bilder kommer sen!

idag är jag väldigt trött, men har iaf åtminstone orkat baka pepparkakor och snart lussekatter med mami och siiz. jag vet, tidigt kanske. men det är tradition och eftersom det kanske tar tid innan siiz kommer hem igen så passade vi på nu :)

vi ska skjutsa hem siiz idag också :) tror nog jag hänger på då :) sen blir det nog film med persika, som by the way ringde nyss och berättade att kelly clarksson kommer till globen på idol finalen! jag vart riktigt glad över det, eftersom jag älskar och har lyssnat mycket på hennes låtar! :)
nu frågade em om vi skulle käka ute också, och det skulle vara riktigt trevligt! hinner med det också tror jag nog :)
hoppas ni andra haft en trevlig helg!

confused...

bye!


Kommentarer
Postat av: Reebs

I spread my wings and i learn how to fly, lalala till I tuch the sky! Rebecka sings really out of tune ;)

2007-11-18 @ 14:53:59
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: Göteborgarn

Jadu, när du säger att det bara var ni tre som dansade så är det väl ändå fel, jag johan och henke stog ju och shakade våra ass med er, men det kanske inte räknas?:(

2007-11-22 @ 17:15:34
URL: http://loekfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback