everyday creates your history

Nu sitter jag på historian och skriver här! jag vet, citerar Rebecka, som för övrigt sitter här vid datorn bredvid. "men josse" haha ;)
I morse tog jag bussen till bessemer typ..jag vet, men jag orkar inte cykla längre, och dessutom har jag världens hosta! nej, hostmedicinen hjälpte inte igår kväll! fan, hostade hela natten igen.
Jag och rebecka mötte Dariaoch Maria utanför kvantum.. okej, ica maxi! men jag kommer alltid säga kvantum ändå. en ren vana.
Där inhandlades det tårta, cola mm :) efter engelska provet, som gick hyffsat, dukade vi upp och sjöng/firade hannah med H :) riktigt treevligt!

Nej, nu blir det att luncha tycker jag! skriver mer ikväll!
byee!


Kommentarer
Postat av: hannie

Tack så mycket för kalaset :)

2007-11-13 @ 15:10:12
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: rebecka :)

Varsegod ska du veta! haha vad sa jag? :)

2007-11-13 @ 16:17:44
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback