every day of our lifes.

i just want you close..

Igår var det en sjuk kväll tillsammans med Ida! haha aa så kan man säga, men mer får ni inte veta här ;)
sov själv i det stora huset ;) men det gick bara bra. saknade bara basse att krama och känna mig trygg med. snart ett år - du är alltid våran nalle björn!
och dö ni människor som inte tror på att man kan älska ett djur så mycket så att det känns som en familjemedlem!
jag har ett starkt bevis på det!

jaa vad kan man säga? stör mig som fan på vissa människor?! hur kan man vara så respektlös och vara så låga att man ljuger om saker?! ta inte åt er, är säkert inte er jag menar ;)

Nu har jag en nyhet till mickan! otur som man har så dog hennes telefon när vi snackade. så jag lär ringa henne senare eller så tar jag det med henne efter kören i morgon! du är värd så jävla mycket bättre iaf!

nej, palla skola! så känns det verkligen nu! trodde det skulle bli lugnt och skönt den här veckan. men jävla medeltids skit ska blir klar på fredag och mitt är väldigt inte klart.
får försöka jobba på som fan i morgon och på fredag. åh nej, nu sjönk humöret igen! i morgon är det TORSDAG! ffs hatar den dagen! jaja, skönt med roligt folk i alla fall :)

vi spelar gitarr på musiken och det är väl okej! men jag menar, det finns tusen instrument man också skulle vilja prova på, dessutom sjunga ;)
menmen, han kan väl bara gitarr säkert :)

nej, ska skita i allt just nu och dra ner på stan, ska träffa hasselgrenen! FINALY!
sen kanske idiis en snabbis! tack och lov för vissa människor!
bye!

Kommentarer
Postat av: maria

har länkat dig på min blogg nu ;D

2007-11-21 @ 21:05:40
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback