Denial, Guilt, Fear, Depression, Acceptence, Faith, Strength


igår var jag och MIKA på bio "hairspray" såå bra ;) , sen, citerar mika "gourme middag på klaras" ;) i love you baby
Sen låg vi och snackade i mika's säng och´jag fick för mig att knäppa lite roliga bilder, så jag hoppade från sängen och landade på mitt glasögonfodral! som tur var hade jag glasögonen på mej! haha, men det sprack och jag flög och landade på golvet, mika skrattade så hon typ dog och jag har fortfarande ont i foten ;)


idag fick jag äntligen träffa Karin och Jennifer igen :) det var underbart! persika följde med och vi gjorde oss hemastadda  på mix, eller ja, jag gjorde mej hemastadd ;) filt och hela köret ;)
anyway, det var riktigt mysigt och persika hade kameran i hugget så vi kunde göra detta minnesvärt ;) haha och jag ville knäppa roliga kort igen, vilket dom andra tyckte var pinsamt då jag sprang och hoppade mitt på stan så att stackarna som lunchade var tvugna att se mig. haha, karran och jennifer höll sig lite i bakgrunden då och skrattandes skakade på huvudena där jag sprang med persika som fotograf ;)
med er kan man verkligen snacka om allt, tur att ni tänker komma hem oftare! och jennifer, du ska höra av dej så fort du är tillbaka igen! vi snackade länge på vägen hem från stan och det kändes som ett utav våra gamla låånga snack hem efter en skoldag på NS! I've missed that! vi bestämde att den 7 dec, då jag och persika drar till globen, ska vi maybe sleep over at Karin's place :) läängtar! :) det skulle vara riktigt mysigt. så jag och jessica kan läxa upp gubben hon bor med! : )

Senare, efter en mängd one tree hill och tacos med mami, när jag bara satt hemma och trökade, bestämde jag mig för att pallra mej ner till stan och träffa persika och ida :) sen mötte vi emmeeliee också! ;)

dagen har varit riktigt bra. Känns så himla bra att jag lyckats hitta styrkan och börjat förstå att det faktiskt finns folk som bryr sig om mig och jag älskar mina vänner! <3 tack för er!

Dagens dialog
Jag : - jag har hört att det ska vara omöjligt att slicka sej på armbågen! men hur svårt kan det vara? (jag testade, omöjligt!)
Efter många försök
Persika : - men om man är siamesiska tvillingar då? då sitter man ju ihop, då kan man ju slicka på den andras armbåge
Jag : - så du menar att om min högra arm sitter ihop med din vänstra så kan du slicka på min armbåge?
Persika : - men hallå?! du har väl två? du är ju så dum som du ser ut!
HAHAHHA!! :O
aa, det är det här jag får stå ut med! haha ;)

nu ligger jag här och kom nyss in efter ett lååångt men roligt snack med ida i korsningen.
men nu kom jag på en grej? om man är siamesiska tvillingar och slickar på tvillingens arbåge då slickar man ju inte på sin EGEN armbåge!! JESSICAAAAA! det är fan inte jag som är en dum blondin! kanske ligger den i din bruna hårfärg?! Jag vet, hur orkar jag? ;) haha men man är ju som man är med persika ;)

>hur dum kan man vara?! ibland blir jag så less på folk? sånt här skit är en av anledningarna till varför jag brukar må skit! c mon!<

I morgon bär det av till sthlm med familjen, äntligen syrran! då taggar jag wallmans sallonger sen på lördagen blir det HALLOWEEN PARTY med mika i gävle :)

nej, nu ska jag sova, ha ett fortsatt trevligt höstlov, people. lägger ut bilder från fika stunden i morgon :)
cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback