cause we're living in a material world, and we are material girls. ;)

sitter i en riktigt mysig lägenhet i sätra, tända ljus, godis, chips, läsk, dipp, RUBBET helt enkelt :) en riktigt bra fredag hemma hos mickan, tog bussen in till stan vid halv åtta, träffade mickan och vi fikade, latte och skitsnack. Träffade sofié också :)
Strosade runt på gävles gator innan vi tog bussen till sätra. vi har myst vid tv:n, kollat på film och dansat runt i lägenheten, haha, kört lite motionspass och bara njutit av varandras sällskap. Clothes over bro's baby!
ooh, nu skrev mickan från den andra datorn, ganska komiskt med tanke på att vi kanske sitter max två meter från varandra ;) jaja, så kul har  vi ;) hahaha! okej det här är mickan i ett nötskal "åh nej, kolla mina finnar, shiit va smal jag var då jämfört med mina valkar nu" herregud, okej, jag är väl inte nöjd med mig själv jag heller, men du är såå fin gumman, och det ska du stå för! ingen är 100% nöjd med sig själv! nån som inte håller med om det? kommentera gärna.
nej, nu ska jag fortsätta njuta av sällskapet med goldy locks och snacka hela natten lång! mickan, Mi casa es Su casa! me llamo!
from me & mic - hoppas ni alla där ute, har en riktigt bra kväll vart ni än befinner er!
BYE!
 
Nu är det igång igen, mickan dansa till "The killers - Somebody told me" och jag ska nu göra henne sällskap! Music is my passion. mickans är troligtvis dans, så nu kör vi, all night long baby ;)


goldylock and the silly singer ;)
image56

Nu blir det sminkborttagning citerar mickan "vi borde tvätta bort sminket, jag känner hur det börjar ruttna" yeah right ;) vi får fixa det hela med ansiktsmasker :)

go'natt!


Kommentarer
Postat av: daria

haha ja, menar det! ;) härlig fredagkväll du!=)
och ja, jag håller med. ingen är perfekt, och ingen kan vara 100 % nöjd med sig själv. thats it, det är den värld vi lever i :)

2007-11-10 @ 12:25:07
URL: http://daria.blogg.se
Postat av: D

Klart att vi kan sluta, jag kan, DU kan också!:) vi måste peppa varandra. det är ju skit!

2007-11-10 @ 14:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback