Brooke : - oh! can't breath! Chris's ego takes up all the air!

Okej, sitter kvar i skolan, ska vänta med rebs. Daria och Maria pluggar historia som fan! shiit, ni kommer lätt få MVG på det där :) jobbar på som fan ;)

Rejält mycket skratt idag! När vi satt i matan va jag och rebecka så himla trött så vi skrattade åt allt som man inte borde kunna skratta åt! typ, hamburgare. jag vet, vi är sjuka i huvudet. därför känns det så sjuukt tråkigt när du ska flytta till USA! vem ska jag vara sjuk i huvudet med dårå? ;)
Sen måste jag bara skriva, SOFIE! du ser inte ut som en tupp ;) vad fan har du fått det ifrån!
Iaf så skrattade jag ihjäl mej när vi satt med timo också. han påstod att  rebecka gick på droger och han gjorde en låt om Daria, värsta kärlekslåten typ ;), sen om Maria, den hette typ jävla luder! haha, bra skolmorfar ;)
Rebecka : Vad heter kill-grisar?
Jag: SVIN!
Hannah : jaa, sugga svin, sugga svin, sugga svin, sugga svin...

Jaja, ska väl hem snart och inte göra så mycket. var mycket som skulle vara klart idag. Ska bara skicka iväg historian, sen är jag klar :)

Desperate idag :) maybe med mic!
------------------------------------------------------------

Åh nej, kom nyss hem och såg att skolkorten kommit ;) vad kan man säga? man blir aldrig nöjd.
mickan va på bild i annonsbladet idag, om sandvikens lucia! rösta på henne! :)
Nej, nu ska jag skicka iväg historian och sen bär det av till videohallen för att hyra film med mami.
And once again! GRATTIS HANNAH MED H PÅ 16 års dagen :)
HA DET BRA!
bye!

>Lund skrev en sorglig nyhet nyss. :(<

Kommentarer
Postat av: maria

haha får väl hoppas på det! :) men du kommer säkert också få bra =)

2007-11-13 @ 21:21:25
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: Rebecka :)

Seriöst, jag tror jag aldrig garvat mer förut!

2007-11-13 @ 22:05:28
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: daria

haha, sjukt kul dag i skolan! får hoppas på mer sådanna ;)

2007-11-14 @ 17:47:23
URL: http://daria.blogg.se
Postat av: hannie

sugga o svin! lätt det allra bästa! :) jag hade en toppendag och tack för gratulationerna ;)

2007-11-15 @ 16:24:46
URL: http://hanniepannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback