and I hate that I love you

lite längre idag då ;) med tanke på SOFIE :)

aa, så var man hemma från ännu en dag i skolan. och vi sket i musiken, allihopa! hoppas jag! om nån skitunge gick dit ändå, då jävlar ;) fick lite panik när jag mötte maria! tänk om musikläraren skvallrat och hon kom emot mig för att ta mig i örat och skälla ut mig! ;) haha, det måste vi vara beredda på nu. men vi kan ju alltid fjäska till det och säga att vi ångrar oss SÅÅÅ himla mycket ;)

Jag tog hem samhällskunskapen, men ärligt talat så orkar jag inte ta tag i nå mer pluggande.
både jag och sofie pluggade IHJÄL oss i nian. mådde skit pågrund av all press man hade på sig själv. Detta har lett till att man inte orkar nå mer nu. men jag är väl så illa tvungen, men kanske inte idag, får se om jag orkar.

I alla fall så var det en mycket kort skoldag idag. drog till mix efter tolv någon gång och fikade med sofie, hannah, rebecka och sara :) madelene var med ett tag också.
myyspyys. eller ja, sofie somnade i soffan ;)
men jag tycker det är en aning orättvist att estetare får rabatt! Bara för det borde jag och flickorna öppna ett café och låta alla SAM elever få skitmycket rabatt :)
 säker på att ingen märkte att dom här blev till ;) men hannah med H fick vara med på två, eftersom hon är såå himla SNYGG! ;)
och jag blev illa tvungen att ta bort bilden på sötasofie! haha, hon tyckte hon såg ut som en råtta, så OKEJ DÅ! nöjd? ;)

är hemma nu och sitter här med cappucino och uppdaterar :)
är så himla trött på skitsnack och ännu mer på föräldrar som bryr sig alldeles för mycket om andras ungar! ni vet vem jag menar ;)
sen lär du seriöst lägga ner nån gång! man kan inte bete sig som du gör och sen tro att det är helt okej.
sen har jag svikit er! kunde inte motstå idag. men det var bara ett! och det håller jag fast vid!

nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och knapra på pepparkakor :) hörs!
bye!


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

ha en trevlig kväll :D

2007-11-28 @ 15:54:42
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: hannie

det är lugnt! ett tillåter jag iaf :) du är ändå så duktig! :) och det var faktiskt skojsigt idag, kanske för att jag är så snygg? ;)

2007-11-28 @ 16:27:03
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: Rebecka :)

du va grymt snygg! :)

2007-11-28 @ 17:50:33
URL: http://iiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback