You make me want to throw up



NEJ! kom precis hem och är sjukt förbannad på hur vissa folk ser på vissa saker! Han sitter och skriker på en annan om hur det BARA är utlänningar som slår ner folk och våldtar, Jo minsann! det är han säker på, han har ju sett det på EFTERLYST! VÄX UPP GRABBEN! Håller helt med dig, du som säger att man inte kan säga att utlänningar utspelar allt våld, det är fan svenskar också! Jag har själv varit med om en händelse med en utlänning så, visst, jag kanske är på min vakt, men nej! jag drar fan inte alla över en kam för det! finns fan utlänska familjer och personer som bor i det här landet, som aldrig gjort en fluga förnär! SUCK!

Sen blir jag sjukt irriterad på dubbelmoral! var bara tvungen att skriva det där.

Nej, men annars har väl dagen varit bra, skönt att få skratta sådär igen, med Sofie och Linn. Underbart att Sofie skaffat blogg också! :) cred till dig! sen försökte denna fuskmaja fuska igen under vändtia ;) haha!

vi får se vad som händer idag. har precis lagt ett prov åt sidan, skönt att ha det gjort. men nu funderar jag på om jag ska ta tag i svenskan. får se :)

Skriver kanske mer senare! men ni får ha det så bra!
byebye!

image95

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag fuskar inte!!!! Sluta med det där!!

2007-12-05 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback