Vem har tänt den stjärna, som speglas i ditt öga?

trevligt med skratt i skolan! eller ja, det gick ju överstyr så stackars Daria gick och gömde sig ;)
Linn - vad kan man säga om ditt skratt? ;) haha och lika ditt Sofie. Hoppas Maria förstod att ni bara skämtade med henne ;) men förstår på ett sätt, kan vara riktigt drygt när dryghet går överstyr ;)
på mina arm står det "Linn är min bästa kompis. I love" ;) haha tatuering av Linn själv. Och på min andra står det
" Du är en söt vän / S"

Spanskan : "una chica rubia y muy tonto con muchos dineros" ;) körde lite jeperdy eller hur det stavas ;)
översättning : "en blond och korkad tjej med mycket pengar" ;) kan ni gissa? :) paris hilton såklart! haha ;) Snacka Om dålig fantasi
får se hur det där går för oss i morgon.

Har pluggat ända sedan jag kom hem och är sjuukt trött! Resulterade i att jag lade mig i kökssoffan med filt och hela köret! fryste som faan och hostade. Mamma kom med SAM-böckerna och förhörde mig. känns som om det kommer gå hyffsat faktiskt :) får hoppas på det iaf!

pratade med min kära syster i telefonen. Sjukt samtal som ledde till att jag grinade av skratt tillslut.
Car " hörde du att vi ska fira jul i Åmot?"
Jag "neej, men det blev väl ändrat?"
Car "Va?"
Jag "åh nej shiit, men guuud vad läskigt! jag har drömt"
Car "åh nej shiit, men guuud det är såå hemskt, att man drömmer nått och tror det hänt på riktigt. Jag drömde att jag träffat en gammal kompis och vet exakt vad han hade på sig, men sen säger marcus att han inte ens är hemma i sverige"
Jag "Hahah ÅH NEJ"
Car " och sen drömde jag en mardröm och periodiska systemet i kemi, att jag skrev fel på en uppsats"
Jag "men vaddå science nöörd?"
haha, sjuukt, jag kommer förmodligen drömma om allt inom ekonomi i natt.

Car "Jag kan inte laga mat. skulle prova på en vegetarisk rätt men den smakade skit"
Jag "måste det vara vegetariskt då? Svårt att laga till nått kött, typ köttbullar eller nått"
Car "Men jag har kommit fram till att jag hatar kött! mår bara äckligt av det"
Jag "men hur blir det på julbordet dårå? det som du ser fram emot så mycket? Eller ja, du kan ju äta prinskorvarna i alla fall.
Car "Va? jag hoppas du vet att det också är kött?
Jag " Neej? det låter ju helt fel"
Car "men josse, det är kött nermalet i skinn?!"

jaha, tack för den syrran. Jag kommer definitivt hoppa över prins korvarna på julbordet i år.
Och ja, jag vet att korvar också är kött, men jag fick väl nått tankestillestånd där i samtalet.

Nej, nu är jag så trött på allt, på vädret, på skolan, ALLT!
antingen ska det vara snö eller ingen snö! inte något mellanting där det ligger, grå, GRÅ snö på vägkanterna! SUCK!

Nu ska jag plugga klart och sen, desperate housewives, jaa tro inte att något plugg i världen kan hålla mig borta från det.
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback