The remedy

Är helt sjuukt trött, helt död, men kan ändå inte slappna av och bara njuta av att inte behöva plugga eller bekymra mig över någonting. Det går helt enkelt inte, och kanske är det för att min kropp ställt in sig på stress och på att alltid vara på topp och plugga, plugga, plugga och andra bestämda tider osv. Nu går det inte att koppla av, men har i alla fall försökt.  Känns som sagt sjukt underbart med lov nu, behövde precis nu!

Men ändå är det saker jag tänker på hela tiden, saker att fixa och bestämma sig mer över vilken inriktning. Jag skulle kunna gå sam för eran skull! jag vill ha det som nu! skratta och umgås med er varje vardag, utan er hur skulle skolan och all stress hanteras då? Det skulle inte alls funka lika bra utan er.  Man vet ju vilka andra folk man kommer blanda ihop oss med, och visst vad vet jag om dom egentligen? Ingenting, men dom kan inte mätas med er, så är det ju och det vet jag. varför inte låta niorna välja inriktning från början och starta med den inriktningen redan i ettan? Jag menar, det vore så mycket enklare. Då skulle man inte bli fäst vid folk och sen skiljas åt? Så skulle det vara, fast ändå är jag glad över att det inte blev så, för då hade jag inte lärt känna dom nya människor jag lärt känna nu under den här första terminen. Jag älskar er rent utsagt och jag hoppas jag hamnar med så många som möjligt av er. SAM - SPRÅK eller EKONOMI! jaadu, i början va det solklart, men inte längre!

OH MY GOD! Daria skrev värsta nyheten nu!!! ÅÅH! shiit vad roligt det skulle vara!! ska dra, men ha det underbart. Och njut med folket runt omkring er, så mycket ni kan!
och till alla er som ska på maskeraden i morgon! Festa satan och shake ass on the dance floor, vi ses där!
sov sött nu lär jag snacka mer med D!
bye!!

Kommentarer
Postat av: daria

aaw vännen :( blir gråtfärdig ..

2007-12-21 @ 14:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback