thank god!

åh herrejävlar, är väl i stort sätt det första som kom upp i huvudet att skriva först! Har varit i valbo med eidem från klockan elva till halv sex! helt sinnesjukt hur vi orkade, eller hur vi ens kom på idén att åka in? Mitt förslag såklart. Jag blev helt tokig där inne. Hittade en klänning jag kikat på länge och som jag absolut skulle ha och ta mig fan att jag stod i den där jävla gina-kön i en halvtimme, om inte mer, för att köpa den.
Sen köptes det småplock och då jag hittat sötasofie också så fick jag panik på att hitta nånting att ha på mig på nyår, och då såg jag den! haha nejnej inte riktigt ögongodis kanske men en helt okej paljettklänning - tubtopp och bar rygg. Men jag fick absolut inte stå i kö och prova den för ida och sofie! nejnej! jag köpte den ändå eftersom det var 70% och om jag inte gjort det så vore jag dum i huvudet helt klart. Klänningen satt sådär, vi får se om det blir den eller om det inhandlas något annat. Köpte skor men ångrade mig då jag hittade dom underbaraste mest adorable pumpsen så jag bytte såklart! dessa var dyrare än dom jag köpt innan , men hallå! för mig är shoes a girls best friend, så priset kvittar! Hoppas allt det du köpte blev bra soffan! du kommer bli supersexigasofie igen, så klart! :)

jag och ida var helt död nu när vi äntligen fick skjuts hem av syster! känns otroligt skönt att bara ligga här i mjukisar och ta det lugnt. Ikväll blir det OC med Idomin och det ska bli riktigt mysigt!
och i morgon blir det storvik till rebs och sen ut och käka med R, H och S :)
ha en riktigt treevlig kväll!

bye!

image111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback