Suspicious minds

Okej, har inte skrivit på ett tag nu, så varför inte en liten helganalys såhär på söndagkvälls kvisten? ;)

Fredag - Ja, vad ska man säga! bilder säger mer än tusen ord, därför lägger jag ut bilderna från globen här i morgon. I alla fall så var det en underbar stämning där inne och allt låter såå mycket bättre live, men till kelly clarksson som faktiskt blivit en världsartist utifrån american idol - du får oss att rysa! så bra är du ;)
Amanda - Suspicous minds och Marie - all by myself! uuuh :')
okej, jag är inte där för autografer eller för att man tror att man kan få typ amandas bror att bli kär i en.
"Jens, you are sexy mama (amandas bror)" I mean come on giirls!
Sen blev man halvt döv när danny klev upp på scenen! Åh herregud! Alla småtjejer skrek som bara den! Menmen, jag är i alla fall där för tillställningen och musiken ;)

Lördag - Gick till natha also called "jeanskjolen" vid fem där det börjades ordna med make-up och hår. Sedan bar det av till Madelajne för att fira henne. mat och fika :)
Jag, Daria och Natha kände för fest och tack vare Sofie så kunde vi kliva in hos tamminen och dansa lite :) Det var bara vi tre och ida som blev kvar av tjejerna. Och okej, nu dansade typ ALLA!
kvällens klart skönaste citat "Ni är våra SP1 tjejer" :)
men som vanligt, så tröttnar man efter ett antal drinkar och samma låtar, så vid ett tiden gick jag och natha hem och vad kan man säga?! slutar alltid med konstigheter!
- Hej, jag ringer från "vem har inte haft klamydia?" i stockholm.
HAHA herregud! Lyckad helg som tyvärr nu är över.
Idag, söndag, har jag bara tagit det lugnt vid tv:n och snackat lite med mickan.
Nej, nu ska jag kolla på One Tree Hill!! Daria , jag hoppas du märkt att det börjat igen! :)
Sen är det ju "love actually" ikväll! :) det blir toppen! eller vad säger du, Hannah? ;)
Ikväll får mickan reda på vem som blir lucia, så håll tummarna nu!

Hoppas ni haft en riktigt bra helg! I morgon är det skola och SP1b startar dagen med bugg. Hmm eehh aah.. haha!
BYE!

Kommentarer
Postat av: hannie

just fan! det hade jag glömt! tack för att du påminde mig! :D:D:D:D ÄKTA LYCKA!

2007-12-09 @ 18:46:09
URL: http://hanniepannie.blogg.se
Postat av: rebecka :)

hannah.. spela in den :)

2007-12-09 @ 19:49:55
URL: http://iiro.blogg.se
Postat av: daria

FAN, jag missade det! :D helvette! aja, tack för en trevlig helg förresten ;) och många skratt !

2007-12-10 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback