Qué es purr purr?

åhnej! idag förvandlades den söta och omsorgsfulla sofie till värsta djävulen! HAHA! okej, så illa kanske det inte var, men hon var riktigt sur ett tag så linn och jag retade henne och då blev det värre! men det ordnade sig då jag och linn fick henne att dansa som förlåtelse ;) då fick jag en del av min hämnd genomförd också. En kille gick förbi och gjorde tummen upp "nice" haha gud, Sofie höll på att dö, röd i ansiktet ofcourse ;)
"men om vi skulle tjaffsa och förlåta varann direkt, då skulle det vara samma sak som att vi inte bryr oss om varandra" jaa, du har väl rätt soffiiee så det var väl bra att vi gick runt och slog varandra ett bra tag innan vi la ner ;)

Nej, men det var en trevlig men lång dag i skolan och dessutom fick jag mens också! FAAAAAAAAAAAAAAN! tur att man inte ska göra så mycket i helgen då, nu lär jag gå på tabletter igen!

Kom hem för ett tag sen och skriver på svenskan, ska strax äta och sen blir det nog bara att ta det lugnt med min värkande mage/rygg och vänta på att mickan ringer, ska nog locka håret på henne. Och till er som inte vet, så nej, hon blev inte Lucia, fan vad dåligt! ;)

OJ! har Tv:n på och nu kom det en fråga på "deal or no deal" som löd "vem spelar den manliga rollen i dirty dancing?" så du skulle vart där Linn ;)
frågor på såna där program är så töntigt lätta.

Jag och Daria har iaf varit duktiga i skolan nu några dagar, svårt såklart!
Ikväll blir det Desperate Housewives! yeees! :) watch it and have a great evening!
bye!

image102

Kommentarer
Postat av: djävulen själv..

Okej söta Josefine... kanske var lite allmänt knasig idag, ber om ursäkt för allt tok ! Lovar att vänta på dig imorgon då vi ska cykla hem för andra gången denna termin... vi har gjort många försök men det har inte gått så bra, tyvärr:p Glad för att du finns vännen! Vad vore skolan utan dig kischti

2007-12-11 @ 18:03:29
Postat av: daria såklart

haha vännen, vi klarar nog fler dagar =P hoppas jag! det är bra att jag har dig, då klarar jag nog det mesta : ) krya på dig nu, du får inte vara sjuk resten av veckan, då kommer jag gå under! ät många ipren! ;) PUSS!

2007-12-11 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback