no one

HAHAHA! ÅH NEJ vad jag fick skämma ut mig idag! seriöst sofie! Okej, jag hade suttit med Persika och hennes vänner ett tag och skulle gå tillbaka till sofie, linn, maria, hannah och rebecka. Och vad gör inte hästen med dom vibrerande näsborrarna?! hon skjuter undan min stol så den flyger in i det andra bordet och jag flyger ner på golvet! HELA CAFÉTERIAN skrattade och jag höll på att dö av imberesment. Persiika skrattade så hon grät!
Jag ska iaf ge igen, när du minst anar det. men sofie fick ändå skämmas lite idag hon också! Jag och Hannah fick henne att bryta arm med två bandygymmare vilket hon inte ville med egen vilja, men nej, lilla söta sofie, du hade ingen egen vilja då! Sofie blev tomatröd i ansiktet och jag kunde bara skratta! skrattar bäst som skrattar sist ;) eller hur man säger.  love you still baby ;)

nej, JAG HATAR TORSDAGAR! sket i allafall i dansen, men jag var faktiskt sjuk. Jag kollade på Ullrika med mina snällaste ögon " vi fyra är sjuk! jag kan förstå om det låter konstigt men det går något i klassen HOST" hihi ;)

jag skulle fika med maria och daria men smart som jag är så hade jag lämnat pengarna hemma! får bli en annan dag :) I promiss :)

Skriver nog mer ikväll! ha en riktigt bra kväll!

jag förstår mig inte på dig, och inte dig heller.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback